Haco7 korkutmak istemem sizi rabbim şifa versin ama aynısı 2 ay önce geldi başıma. 17. Haftada bir cumartesi günü hiç birşey yokken bir anda pantalonuma çıkacak kadar kanamam oldu hemen şehir hastanesi acile gittim bebeğin iyi hareket ediyor suyuda iyi dediler. Salı günü için rahat etmedi kendi doktoruma gittim ve kesemen delindigini suyumun sızıntı şeklinde geldiğini öğrendim hemen yatisim yapıldı antibiyotik tedavisi serum toplamda 5 gün kaldım hastanede ama her geçen gün daha da azaldı suyum kese kendini yenilemedi ve bebeğin suyu bittiği için yaşamaz dediler haftasida küçük olunca ciğerleri gelişmedi daha dediler. 18. Haftamda kaybettim oğlumu. Sizin kesenizde yırtık delik yoksa bol bol havuç suyu deveci armutu yiyin yatın tuvalet harici kalkmayın. Bol bol dua edin rabbim şifasını versin inşallah Rabb’im yardımcınız olsun.