Onur beye çok yakın arkadaşım gidiyor. Başlarda sene sonuna doğumu yaptırırız demişti. İlk çocuğu sezeryan olduğu için zaten sezeryan olacaktı. 3 Ocak için randevu verdi şimdi, 38 doldu 39 a girdiği halde. Bizce sırf yeni tarifeden olması için ocağı bekletti, neticede sezeryan be 38 i de tamamladı. Arada da 10 bin fark var. bu devirde az para değil.