Sulesultan Fatmaa123 memorial,Nilgün hanıma gidiyorum memnunum 34 haftalık olduk oldukça ilgili bir doktor
Gozdeugur Fatmaa123 acıbadem Fatma kutlusoy’a gidiyorum bende yılbaşı itibariyle 200₺ olmuş muayene ücretleri
Sulesultan Fatmaa123 biz 150 küsur veriyoruz ama indiriminden yararlanıyoruz tam fiyatını bilmiyorum 180 falandır herhalde yenilerde zam geldi yakın zamana kadar 115 veriyorduk