Benim de lekelenmem olmuştu o dönemde kontrol bebegi kontrol edip bir şey olmadığını söyledi Protestan başladı,sonrasinda yine ara ara lekelenmem oldu sebebi bilinmeyen ben de çok endiselenmistim ama çok şükür bir şey olmadı,bazılarında böyle nedeni belirsiz lekelenmeler olabiliyormuş