Merhaba , polikistik over sendromu rahatsızlığım vardı benim . Kendimi bildim bileli çok düzensiz adet olurdum . Bir sürü kist vardı yumurtaliklarimda . 2 sene korunmadik çocuğumuz olmadı ama herhangi bir tedavide görmedim . Doktora gitmeye karar verdim kan degerlerime baktirmak için , cinkom , d vitaminim , ve demirim düşüktü . Hemen takviyelere başladım . Omega 3 te kullandım. Hemen hamile kaldım sonrasında :) tesadüf olduğunu sanmıyorum cinkonunda d vitaminininde üreme sağlığı açısından etkisi çok büyükmüş . Yumurta kaliteme etki ettiğini düşünüyorum. Düzenli 2 günde bir olan ilişkimiz bile yoktu o dönem . Seyrek ilişkide bu şekilde hamile kaldım . Tüm vitamin minerallerinizi kontrol ettirmeniz oneririm