Merhaba bende 25+6 dayım. Bazen o kadar sakin oluyor ki hamile olduğumu unutuyorum bazen de çok kıpır kıpır oluyor. Doktor bunun çok normal olduğunu 28. Haftadan sonra daha düzenli hareketleri gözlemliyeceğimi söyledi. Belki size de yardımcı olur bu bilgi 🥰 sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun