Secil1991 Dünden beri sol boşluğumda hiç geçmeyen kramp tarzında ağrım var. Sabah da lekelenmem oldu. Yatış verdi doktor magnezyum serum taktı ama hiç fayda etmedi . Başına gelen var mı?