Şuan 8+3 üm ve kendimi çok halsiz mutsuz hissediyorum normal mi
Merveordukaya hormonlar sebebiyle ruh hali değişebiliyor diye bana demişlerdi
Merveordukaya normal canım hormonlar anamızı ağlatıyor ne yazık ki 🥲
Her şeye ağlıyorum biri öte git dese ağlıyorum🙂
Evet sadece yatıyorum canım hiç birşey yapmak istemiyor