KlncA Allah senden razı olsun canım şuan okudum ve o kadar rahatladım ki .. Neden dersen .. Benimde çatı muayenesinde normal doğum yapamıcagım söylendi o kadar üzüldüm ki sonra dr haftaya tekrar bakalım istersen dedi bende tamam dedim ama bir hafta çok zor geçti. Neyse tekrar gittik muayeneye dr yine aynı fikirdeydi ve bu Pazartesi için günümüzü aldık . Ama ben berşembeden beri hala uyuyamıyordum niye normal yapamadım sezeryan olcam diye çok üzülüyordum... Ta ki senin şu yazını okuyana kadar ... İçimi öyle ferahlattın ki İyi ki de yazmışsın 🙏🏻 Allahım bebişinle sana uzun hayırlı ömürler versin inaşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻☺️