patili_kiz90 Kızlar merhaba. İlk defa konu açıyorum yeni üye oldum. Ben 6+4 üm. Haftaya kontrolüm var. Ruh halim çok depresif. Neden böyleyim bilmiyorum. Hiçbir şeyden keyif almıyorum elimi bir şeye süresim gelmiyor. Halbuki 1 hafta öncesine kadar iyiydim ama sonra nolduysa sıkılmaya başladım gün içinde hep. Üstelik ne bulantı ne başka bir belirtim yok. Göğüs ağrım çok fazla ve bel ağrım kasık ağrım oluyor ara ara.
EceQueen patili_kiz90 hormonlar işte… hamilelikte de lohısalıkta da daha çok yaşayacaksınız. Sadece bu hislerin sizin olmadığını bilin ve sahiplenmeyin yeter
Ayse0575 patili_kiz90 hormonlar bacım sen bide ilerleyen zamanlarda gör 😅 geçiyor ama yani sürekli o ruh haliyle gezmiyorsunuz
Ss393 İlk aylar çok kötüydü. Ruh halim beterdi inanılmaz kendimi kendim gibi hissetmiyordum, hiçbir şeyden keyif alamıyordum. Sonra geçti 5 buçuk ayımda 7 ye kadar çok iyi hissettim şimdi hafif can sıkıntısı var ama korkmayın hepsi hamilelikle ilgili
patili_kiz90 @Arzu1616 Ss393 Yorumlarınız için teşekkürler. Yani ne yaşadığımı kestiremiyorum. Kötü bir şey olmasından dolayı mı kaygılanıyorum içten içten bilemiyorum. Hani konuları okuyorum mide bulantıları mı dersiniz , halsizlik mi dersiniz böyle yoğun belirtilere karşı bende gayet sakin ilerliyor süreç bundan dolayı da terslik mi var acaba diyorum. Sanırım içimde varoldugunu hissetmem gerekıyor. Belirti arıyorum devamlı. Meme uçlarıma bakıyorum koyulaşma var mı diye. Olumsuz etkilemekte istemiyorum bebişi
Arzu1616 patili_kiz90 Aynen canım iyi düşüneceğiz iyi olsun Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ikimize de anne olmak maalesef kolay değil benim bu 3 olacak bir tane 8 yaşında oğlum var İki tane de Düşük yaptım
patili_kiz90 Ayse0575 🥹🥹 durduk yere ağlayası geliyor insanın. Ama sebep yok öylesine istiyorum ağlamak ya 😅
mommy_pink Ayse0575 neden böyle diyorsunuz sen bir de ilerleyen zamanda gör demek size iyi mi hissettiriyor? ben geçtim ben yaşadım siz de yaşayacaksınız netliği mi bu? geçecek düzelecek demek çok mu zor? hamile kal görürsün. ilk 3 ay görürsün. sen bir de 5 aylık ol görürsün doğsun sen o zaman gör sen bir de 1 yaşını gör. hep bu şekilde yorumlar lütfen daha hassas olun
Ayse0575 patili_kiz90 kahvaltı sofrasında hiçbir sebep yokken ağlamaya başladım ağzımdan lokma düştü düşün😅 eşim napacağını şaşırıyor artık. Aklıma böyle en kötü senaryolar geliyor durduk yere ağlıyorum sonra ben niye ağlıyorum bebeğimi üzüyorum diye bi daha ağlıyorum 😂😂😂
patili_kiz90 Ayse0575 😄😄 ayy bir gözümün önüne getirdim halinizi. Offf cidden yazık biz kadınlara ya. Zaten reglden dolayı iyi bir ay yaşayamıyorduk birde gebelik hormonları mahvediyor duygularımızı.
Ayse0575 mommy_pink of bu kadar negatif olmayın ya hayata birazda pozitif yönlerinden bakın. Enerjiniz şuan midemi bulandırdı. Yani yazdığım kişi alınmamış kendi yaşadığımı espriyle anlatmışım. İnanın başından beri sorunlu bir gebelik geçirdim, amniyosentezine kadar yaşadım sizin kadar iğreti olmadım🫠 bide yazdığım şeyi tam okuyup yorum yapın olur mu yargıliçe?
mommy_pink Ayse0575 sizce burda negatif olan ben miyim? sizi pozitifliğe davet etmişim aksine. bakın üstüne yine aynı “üsten bakışı” yapmışsınız. ben onu geçirdim ben bunu geçirdim diyerek. acı mı yarıştıralım ? kim daha çok zorluk çekti veya çekecek bunu mu konuşalım? “iğreti” lafınızı da size iade ediyorum. umarım daha saygılı ve yaşınıza uygun bir dil ile tartışmayı ve fikirlerinizi savunmayı öğrenirsiniz
Ayse0575 mommy_pink size fikir soran olmadı ki atlamışsınız. Her şeye böyle muhalefet olur musunuz normalde de? Hormonlarınıza bağlıyorum. Lütfen etrafa olumlu bakın biraz bu negatiflikle çok iğreti edersiniz insanları🫠
mommy_pink Ayse0575 e burası zaten öyle bir platform ya? size özel olarak fikrinizi söyleyin diye mesaj mı attılar? hormonların negatif etki ettiğini kendinizden mi biliyorsunuz? ben ve tüm çevrem hayatımızın en güzel dönemini yaşıyoruz çünkü❤️ sevgiler