Merhaba hanımlar, ben 12 haftalık hamileyim. Çok şükür bebeğim de sağlıklı. Aslında alışveris için çok erken geliyor ama bir yandan da bu yıl sonu indirimleri başladı. Haziranda doğacak kısmetse. Yeni yılda zam gelir gibi gelıyor herşeye. Kararsızım biraz siz ne zaman yaptınız alışverişi ne düşünüyorsunuz?