Arkadaşlar selam. 14+3 günlük hamileyim. Şu son 1 haftadır belim ve karnımda çok fazla ağrım oluyor. Ağrı kesici kullanmak doğru olmadığı için pek yanaşmıyorum. Öyle çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor insanı. Sizce neden olabilir? Benim gibi bu haftalarda yaşayan var mıdır acaba? Ya da bir çözüm öneriniz ?