IKRAM_01 MelodyFairy T tarafına yakın çok ince bir çizgi görüyorum ama bu testten hiç kullanmadım çizgisi tam olarak nerede olması gerekiyor bilmiyorum. İnşallah hamilesindir. Birazda midem bulanıyor diye başlıklar aç İnşallah buralarda. Dualarımdasın
Mrtbrv MelodyFairy bu testen tam 10 tane aldım. Bır gun pozitif bır gun negatif cıktı o kadar üzüldüm agladım kı doğrı cıkmadı bende netten almıstm tarihide geçmemişti. Bence baska al yaa ve inşallah vardır canım
Cleanfamilygirl Bende kullandım hiç böyle çizgi görmemiştim geçen ay ve adet olmuştum kuruma çizgisi de oluşmamıştı testte umarım bebişiniz sizinledir 💖🌸
Cleanfamilygirl Bat 28 sabah ilk idrar ile yaptım gölge gibi kan versem çıkar mı acaba yada siz görüyormusunuz ?🥲
Yaprakunallar Cleanfamilygirl benimde bu sekildeydi dün kararsız kaldım beyazdı ama ilk 5dkda değil daha sonralarda olustu
Masalceylan Cleanfamilygirl benimde böyleydi kan verdim. Bugün negatif çıktı adetinin gecikmesini bekle. Cnm sonra üzülüyor insan
Cleanfamilygirl Yaprakunallar 3 dakikada falan bu 5 dakika sonrasında çöpe atıyorum artık ben yoksa gidip gelip bakıyorum 😂
Cleanfamilygirl Masalceylan mecburiyetten öyle olucak zaten teşekkür ederim sizinde en kısa zamanda güzel habere ulaşmanız dileğiyle 🌸♥️
Cleanfamilygirl Zaten yarın bat cuma günü artık kan veririm adet olmazsam ama kendimi test yapmaktan alıkoyamıyorum 😂
Cleanfamilygirl Mavikizkaracocuk sağlık ocağına gittim bugün yarın doktorum yokmuş cuma burda olucakmış cumaya kadar adet olmazsam artık nasip 😏