bbsskk ben doktorun özel muayenehanesinde takipli oldum gebeliğim boyunca ama doğumumu cebeci tıp fakültesinde yaptım. Pek memnun kalmadım açıkçası. Sancımı evde çekip 7 cm açıklıkla saat 20:30 gibi gitmiştim. Ilk doğumum olduğu için uzun süreceğini düşündüler geceye kalmasın diye hemen suni sancı taktılar ki hiç gerek yoktu zaten sancım ve açıklığım gayet iyiydi. Ki 2 saatte tam açıklık olup doğumumu yaptım zaten. 8-10 tane asistan dr vardı sürekli gelip gidip alttan muayene ettiler. Muayene ederken 5 6 kişi sürekli karşıdan izliyodu. Evet üniversite hastanesi biliyorum ama rahatsız ediciydi. Biri muayene ediyodu hadi kalk yürü diyodu tam sancım varken. Zorla kalkıyorum 1 dk geçmeden başkası geliyo tekrar muayene etcem diyodu. Ebeler hiç ilgilenmedi sadece serum tak çıkar yaptılar. Ben pek memnun kalmadım yani. Şimdi tekrar bebek istiyorum inşallah. Ama oraya gitmem kesinlikle. Arkadaşım da orda doğum yaptı o da memnun kalmadı. Kardeşim etlik şehir hastanesinde doğum yaptı çok memnundu