helloandhello İlk defa duydum yürüdüğünüz için tansiyonunun çıkabileceğini ama içiniz rahat olsun değerleriniz iyi içiniz rahat olmazsa not aldığınız değerlerinizi dahiliye doktoruna da gösterip fikrini alabilirsiniz gebeliğinizi mutlu geçirmeniz dileğiyle güzel anne.