erikarpuz rahim filmi özelde çekinmiştim onu gösterdim oradaki doktoruma. Histeroskopi zaten anestezi ile yapılıyor. Tabiki bir iyileşme süreci olacak bunu biliyorum. Sadece nasıl geçiyor, hastanede yarış nasıl oluyor, doktorlar nasıl ilgililer mi bunları merak ediyorum? Size de çok geçmiş olsun kötü bir işlem geçirmişsiniz