newmommmyy2 Mercan0652 merhaba yorumunuzu görmemişim 🥲 memnun kaldınızmı acaba bende bu haftasonu gideceğim kendisine
Mercan0652 newmommmyy2 güzeldi canım baya baktı herşeyine detaylı. Ben hep 3 boyutlu şekilde bakacak sanıyordum o kısma gelene kadar sabırsızlandim biraz onda da sadece yüzünü gösterip fotoğraf çekiyor zaten ama güzel net gördük en azından yüzünün yarısını 😊
Elfnrk Bende geçen hafta gittim detaylıya değilde şehir dışından geldim en yakın perinatolog orda vardı gayet ilgili bir doktordu. Memnun kaldım