Rumayy Kızlar selam, ben şuan 14 haftalık hamileyim. Sabahları uyanıyorum 8 gibi ama sonra çok uykum geliyor. Hamilelikten mi yaşayan var mı. Kahvaltı ev işleri derken dayanamayıp tekrar uyuyorum ama 15dk-30dk uyuyabiliyorum en fazla
Sukrangoler Rumayy ilk 3 ay aynı durumu bende yaşadım yolda yürürken bile gözlerim kapanıyordu çok fazla uyuyordum 2.trimesterda uyku durumum değişti
Mavili1480 Rumayy Bende çok uyuyorum 9 10 gibi uyanıyorum evde ki işleri yapınca öğlen 2 3 gibi yine uykum geliyor uyuyorum akşam uyanıyorum gece de zor uyuyorum 🤦♀️
Emsal_swvinc1 Rumayy canım çok normal uyu uyuyabilfiğin kadar benimde ilk 4 ay öyleydi sabah 7 de 6.30 da gözüm açılıyordu öğleden sonra 1 gibi uykum gelirdi 4 e kadar uyuduğumu bilirim😂 hatta eşim ve kız kardeşim şikayet ederdi hep uyuyorsun kalk bi dolanalım gezelim diye uykudan gezmeye gidesim gelmezdi yani o derece . Ama 5-6 aylarda geçti şimdi 7. Aydayız yine başladı uyku hali yine uyuyorum ama şimdi daha dikkat ediyorum tabiki son aylarda özellikle hareket etmek daha önemliymiş çünkü .
gamzeliebru Rumayy çok normal 7. Aydan sonra tekrar geliyor uyku halleri 😊 ama tekmelerden uyumak zorlanıyor artık
mahirsmom Rumayy 28+3′ten bildiriyorum keşke sizin olduğunuz haftalarda her uykum geldiğinde uyusaymışım şimdi gece öylece uyanıyorum ve deli gibi gözlerim acımasına rağmen uyuyamıyorum gündüz de zaten çok fırsat olmuyor uyumama zombi gibi geziyorum ortalıkta😄 ailemle görüntülü konuşurken o kadar esniyorum ki bıkıp kapatiyorlar ama yatsam uyuyamıyorum işte bunun bir de 30dan sonrası var o zamanları düşünmek istemiyorum😅😅
xEndless Rumayy 😊 14 haftalığım bende gunde 1 saat muhakkak uyuyorum 😊 iş yaparken de dinlene dinlene yapıyorum 5 dk uzanım derken uyuya kaldığım zamanlarda oldu 🥱😃 sizin bebeğinizin cinsiyeti belli oldu mu
De25 Rumayy ben geceleri hiç yatamıyorum anca dalarsam öyle ama şöyle bir 8 9 gibi bir uykum geliyor neredeyse bayılacak gibiyim hamilelik varya ahh ne isler aciyor insanin başına bazen sinirlenince diyorum ki keşke şu erkekler de en az 1 ay bir hamile kalsınlar da görsünler 😀😀
sedamusa Rumayy 11+3 birde bana sorun akşam 11 de yatıp sabah işim gereği 6 da kalkıyorum gün içinde çok uykum geliyor ama akşama kadar dayanmak zorundayım 🥲
Rumayy sedamusa ever bende o şelildeyim ve tembel gibi hissediyorum kendimi neyse biz güçlü kadınlarız maşallah hadi bakalım 🫠🫠🫠 demire başlayınca geçer diye düşündüm bende