MelikeDB Kızlar ben 7+4 haftalık hamileyim ancak geç döllenme olduğu için 6+3 le uyumlu olduğunu söyledi doktorum kalp atışınıda duyduk. Bugün ultrason görüntüsüne bakınca bebeğin yanında aynı şekilde bir karartı fark ettimde sizce çoğul gebelik olabilir mi. Çok fazla idrar sıkışıklığım olmadığı için fazla bir şey göremedi doktor
Emelnurcakit MelikeDB olabilir gibi geldi bana. Benim de ikiz demişlerdi ama sonra üçüz olduğunu öğrendik aynı kesedeki bebeği sonradan gördük sizde de öyle gibi geldi bana
Mrvsmt2502 MelikeDB çoğul gebelik olsa doktor söyelrdi. Plasenta olabilir. Benimde buna benzer vardı plasentaymış
Aytum Sanki tek yumurta ikizi gibi duruyor evet. Ben de çift yumurta gebeyim ilk 7 haftalıkken öğrendim. İki hafta sonra tekrar gel netlştirelim demişti.
btltmr Aytum merhaba, ben de 5+4teyim , bu gün lekelenme nedeniyle gittim, ultrasonda 2 kese görünüyordu, dr biri kanama da olabilir dedi progesteron başladık. 10 gün sonra tekrar kontrolüm var. Tabi 10 gün nasil geçecek bilmiyorum 😊 senin nasıl ilerledi..
Aytum btltmr Ben doktora gittiğimde 7 haftalikti ikisinin de kalp atışı vardı kese görünüyordu 10 gün sonra tekrar gittim çift yumurta ikizi olduğu kesinleşti. Umarım sağlıkla kolaylıkla tam zamanında kucağımıza alırız evlatlarımızı.
btltmr İkiz gebelik dedi dr ama, birinin kalp atışını duymadık, 6+5 teyim, 10 gün sonra tekrar kontrol, bu 10 günlük bekleyişler geçmiyor bana..