Asya140820 İlk başta bir ikiydi 7. Aya girdim resmen üremiş krem kullandıkça geçiyor ama WC ye gittikçe geri geliyor napıcam ben bunları ilk doğumda çıkıp geri kaybolmuştu doğum sonrası dikişler değil bu memelerin şiş ağrısı beni mahvetti
Asya140820 @Sibelipekf aynı kuzum ilk doğumda 1 tane o şekilde kaldı şimdi 7 aylık olduk resmen şişlikler üremiş krem kullanıyorum doğumda sorun olur mu doktora sorucam yada bi genel cerrahiye gideceğim artık birşeyler versinler muayene olmuştum ama çıkar yapacak birşey yok sönmüş demişti hamile kalınca resmen gidenler geri geldi