Merhaba , 10+0 dayız. Ve ilk idrar testimde bakteri çıktı. Doktorum bir daha test istedi. İdrardaki değerler artmış. Kültür hala çıkmadı. O sebeple doktoruma daha sonuçları gönderemedim ama çok tedirgin oldum. Bunu yaşayan var mı? Bi sıkıntı olur mu?