Askkokuluyavrum
Arkadaşlar mide bulantım çok fazlaydı doktorum nomesis plus önerdi kullanan var mi ☺️
Askkokuluyavrum
Ya da mide bulantısı icin kullanım önerileri nelerdir
Askkokuluyavrum
Sizler hangi ilaçları kullanıyorsunuz 💁♀️
Askkokuluyavrum
Cevap lütfen
___ozlm___
Ben kullandım. Hem mide bulantısını kesiyor.hemde folik asit yerine geçiyor. Gün boyu rahat ediyorsun. İçinde zencefil var
eraysegul
Bende kullanıyorum 1 haftadır ama yutarken boğulmazsam iyidir 😕