Kızlar bat 27 olması lazım birkaç test yapmıştım hep çok ama çok silik biseyler görüyordum bugün kan vericem varsa herturlu çıkar zaten diye düşünüyorum ama özele gitmek istiyorum acil bazen bakmıyor o kadar sıra beklemek istemiyorum sizce nasıl yapayım tıp merkezleri beta bakıyormu