Arkadaşlar aranızda yaşayan var mı ? Ben sabah uyanıyorum hafif bir bulantı o da açlıktan. Öğleden sonra bir başlıyor akşam yemek yiyemiyorum düzgün, gece 2-3 e kadar bulantım oluyor kusmak istesem uykudan kalkamıyorum. Ağzımda hep kötü bir tat. Haftaya kontrolüm. 10+4 üm şuan.3. Hamileliğim ama bunları ilk defa yaşıyorum 😮💨