Böyle konulara burada kimse cevap vermiyor canım. Kaos olacak entrika olacak anca öyle.
Ben tesettürlü değilim o yüzden o konuda sana fikir veremeyebilirim.
Ama ben dönüp dolaşıp suwenden beğeniyorum. Maskülen takımlar hoşuma gidiyor gömlekli gibi olanlar yani. Onun dışında trendyolda artış diye bir mağaza var onun ürünleride güzel