zehranur0113 gebeliğin sağlikli olup olmadığını belli eden bi hormonmuş progesteron hormonumuz canm 15 ve üstğ gelirse korkma demişti de 23 geldi çok şükür 3 haftalıkken öğrendim 4+1 de keseni gördüm 6+1 de bebeği ve kalp atışını oğlum şuan 14 aylık 🥰 darısı sana inş demem o ki Dr çıkma imkanın şansın varsa o testten iste betayla uğraşma Bnmde gebelik süper var bidaha hamileyken gene böyle ypıcm