Yagmur0256 canım korkma yeri daraldığı içindir ama illa için rahat etsin istiyorsan tabikide hastaneye gitmen de yarar var. Ben de 37+2’deyim maşaAllah benim velet beni uyutmuyor. Karnımın o kadar sert olmasına rağmen 🤷🏻♀️ Yani bu durumlar kişiden kişiye değişiyor.