Busra3598 Gebeliğin altıncı haftasında kahve rengi kahve telvesi gibi leke geliyor sizde de oldu mu kaç gün sürdü korkulacak durum var mıdır
Baby_B Busra3598 yerlesme kanamasiysa bende ilk gebeligimde 1-2 damla geldi ve bitti.Günler süren bir kanama olmadi. 1 ped dolduracak kadar geliyor ise dusuk tehdidi olabilir.Doktora giderseniz progestan verir
Seherkarakoc Busra3598 tam 6 haftalıkken bende de oldu çamur gibi peçeteye sildikce gelen bı leke. Doktor her ihtimale karşı progestan başlattı 15 gün kullanıp bırakmıştım. Şimdi 27+6 haftaligiz 😍
Busra3598 Baby_B ben progestan kullanıyorum ama 4. Günüm oldu yine geliyor birazdan doktora gitçem yine
Busra3598 Seherkarakoc kaç gün geldi o kahverengi leke çamur gibi aynısı 3. Günüm bugün progestan kullanıyorum iğne de tüp bebek ile oldu
Seherkarakoc Busra3598 ilk gün damla damla şeklinde geldi ertesi gün sadece peçeteye sildikce geliyordu. Siz tedbir amaçlı progestani bırakmayın çok etkili bir ilaç
Busra3598 Seherkarakoc fitil olandan mı bahsediyorsunız iğne olan mı ? Benim peceteme geliyor çok az degil ama geliyor 3 gündür endişeliyim biraz
Seherkarakoc Busra3598 fitil olarak kullandım ben doktorunuz sıkıntı yok dediyse endişe etmeyin yerleşme kanamasidir büyük ihtimalle ama 3 günden fazla da surmemesi lazım lekelenme devam ederse tekrar gidin doktora
Meltemanneolsun Stres yapma öncelikle. Çok hareket etme genellikle uzan ayaklarini havaya dikip. Progesteronunu düzenli kullan. Eğilip kalkma hareketini yapma bı sure saglikli bebeğin seninle kalır toparlar canım