Ebru387 Merhabalar arkadaşlar ikili tarama yapılacağı zaman hangi saatler gitmek uygun olur aç mi tok mu yapılıyor
Annelikmghb Ebru387 gebelerde sadece seker yuklemesi yapilacagi zaman ac gidilir onun disinda ac kalmayin herhangi bayginlik fenalik gecirmeniz de sorumluluk kabul etmiyorlar doktor soylemisti.
JamalaA İkili ve dörtlü testi avrupa tanımıyor artık.Yaptırmayın çünki sonuç 100/100çıkmıyor.Yalnış da çıkma ihtimalı 100/30-40 o yüzden.Nipt testi öneriliyor o da çok masraflı