Cansercan Merhabalar geçen hafta paylaşmıştım doktorumun onayıyla yola çıktım sorunsuz bir şekilde çok şükür yaptık yolculuğumuzu 24 saatin sonunda bebeğim gayet iyi yaptığınız yorumlara çok teşekkür ederim ☺️