kkubraozer Kızlaaar birazdan şeker yüklemesi için hastaneye gideceğim, bir şey yemeden gel dediler ama suyu söylemediler biraz su içsem bir şey olur mu ki
gizemm0688 kkubraozer bana gece 12 den sonra bır sey yiyip ıcme dediler cok susarsan bır yudumla ağzını ıslat su ıcme demıslerdı. Su ıcmeyin fazla ki verilen şekeri seyreltmesın.
Asi_07 kkubraozer Bana su dahi icmiyceksin gece 12 den sonra dedi yükleme bitene kadar birşey yiyip içmedim
emineee118371837 kkubraozer dokturum su içebilirsin kalorisi yok ama çok içersen miden bulunabilir diye söylemişti