Herkese merhabalar pazartesi günü acil sezaryen ile 37+3 doğum yaptım, oğlum 3570 Gr sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi ama solunum sıkıntısı çektiği için doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar sadece ameliyathanede 1 kere görebildim, 3 gündür yoğun bakımada bir kere aldılar beni süt sağıp bırakıyorum dolaba sadece çok zoruma gitti 4 yaşında kızım var doğar doğmaz kucağıma almıştım emzirmiştim hep temas halindeydik, oğluma doğduğundan beri hiç dokunamadım bile ne zaman kucağıma alabileceğim bile belli değil yapayalnız orda yatıyor çok geç kavuşacağız bana alışır mı beni tanır mı bağlanmada problem yaşar mıyız saçmasapan rüyalar görüyorum lohusalık etkisiyle beni hiç sevmiyor bende sakinleşmiyor vs rüyalarımda, bebeğiyle geç kavuşanlar sonrasında sıkıntı yaşadı mı acaba