NurAyse_nur ben 2018 yılında ssvd yaptım, Bursa’da özel bir hastanede. Devlette desteklemiyorlar malesef, ne kadar normal doğuma teşvik olsa da sezaryen sonrası hiçbiri risk almak istemiyor..halbuki riski göze alan biziz onlar değil..🙄şimdi üçüncüye hamileyim tekrar normal istediğim için aynı doktora gitmek zorundayım çünkü devlet yaptığım halde yine destek olmuyor. Allah yapmak isteyen tüm annelere nasip etsin normal doğumu 🤲Allah’a güvenin ve hiç korkmayın bol bol dua edin..ben onca yazı okudum ssvd yapıp da olumsuzluk yasayan hiç okumadım..