Öncelikle 32+3 haftalık gebeyim ve enfeksiyon yüzünden erken doğum riskim var. Kızlar bu gece oldu ne olduysa anlamadım bilgisi olan varsa yazabilir mi? Gece saat 3 te idrara sıkışıp kalktım hatta kaçırmak üzereydim diyebilirim şimdi bunda ne var demeyin çünkü uzun süre tuvalette kaldım sürekli sızıntı şeklinde sürekli idrar geldi neyse yattım sabah 6 da tekrar kalktım ama 6 ya kadar uyku arası direndim hatta farkında olmadan iç çamaşırım ıslanmıştı bile en son yine 6 da işte kendimi zor attım tuvalete yine uzun süre sızıntı şeklinde geldi şimdi ayağımı kaldırıp iç çamaşırımı giymek istesem direkt istemsiz akıp gidiyor peçete tutuyorum peçete sarı oluyor yani idrar herhalde ama bu normal mi?