Ben ağrı kesici kullanıyordum günde 3 kere hiç ağrı yoktu, sıfır ağrı ile sadece bel ağrısı vardı. Baya güçlü bir bant yapıştırmışlardı daha sonra onlar çıkarttı. 10 gün sonra bebeğimi kuvözden aldıktan sonrada baya toparlanmıştım , kişiden kişiye değişiyor.