Rahim filmi çektirdim doktor tüplerin açıkmış zaten dedi bi sıkıntı yok dedı narkozlu oldum rahim filmini laparoskoği cihazıyla oldum ama şuanda çok kötü sağ yönüme yatamıyorum nefes alıp verince çok zor konuşuyorum boynuma omuzlarıma şiddetli ağrı vuruyor ilaç içtim 2 saat önce ama bi faydası yok napmam lazım bilen bi yardımcı olabilirmi