Nasibveannesi Kızlar bugün özel hastane de kontrol e geldim 14+3 um bebeğimin cinsiyeti için kiz eğiliminde bu bebek dedi böyle deyp de değişen varmı ? Bnde kiz bebek çok istiyorum tabiki hayirli sağlıklı olması önemli olan ama böyle söyleyip değişen oldu mu ?
Nasibveannesi Cckgkc beklemiyorum değişirse die çok sevinmek istemiyorum hayal kırıklığı na uğramaktan korkuyorum kız istiyordum 😂