27+6 gebeyim.Eşimden soğuk algınlığı bulaştı.
Dünden beri boğazım ağrıyor,acıyor burnum şelale ve nefes sıfır.
Doktorum parol dahi kullandırtmıyor.Sadece bol sıvı ve istirahat diyor ama istirahat edemiyorum ki nefes alamıyorum.
Burnumu temizliyorum viks sürüyorum, tahin yağı sürüyorum yok nefes alamıyorum.Ağzımdan alayım dediğimde boğazım acıyor zaten kuru.O kadar sıvıya bana mısın demiyor.
Şuan mutfakta sandalyede kala kaldım :((