Seyma66
Bugün oğlum olacağını öğrendim ben bekarlığımdan beri Hezarfen Ahmet Çelebi’nin hayatını çok sevdiğim için hep oğlum olsun adını Hzarfen Ahmet koymak istiyordum hem anlamına güzel bin fenbilimi bilen insan demek ama çevremde ismi garipseyenler var çok mu garip olur sizin fikrinizde almak istiyorum 🎊🎊😊😊😊
Cantanem44
İlk defa duydum 🙄bu ismi öncelikle senin istemen ama ben olsam koymazdım çok ağır geldi isim😞
Seyma66
Evet bayağı ağır gerçekten o açıdan da önemli çocuklar bazen isimleri taşıyamayabiliyolar 😊ama benim hayalim ❤️Daha 5 ay var düşünmeye