Ayserum kaç haftalıksınız bilmiyorum ama eğer Nst değerleriniz de sancı çıkmadıysa zaten sancınız yoktur. Olsaydı muhakkak çıkardı. Bende bugün girdim 50,70,90 aralarında gidip geldi, zaten ebe de sancılarımın olduğunu söyledi. Sizin kasık ağrınız çok yüksek ihtimalle idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı. İlk zaman bende yaşamıştım direkt olarak kasık ağrısı yapıyordu bende. Sonra ilaç tedavisi gördüm ve çok şükür birdaha yaşamadım