Ebrudrn
Geçmiş olsun öncellikle
Benimde boş gebeliğim oldu
Kanamam var diye doktora gittim , bebek yoktu hiç 2-3 farklı doktora göründü hiç biri bebek göremedi sadece kese vardı.
Sonra zaten evde düşük yaptık keseyi parça kaldı onuda aldılar kürtajla
Hiç üzme kendini, sağlıklız gebelik olcağını anlıyor vucut ve oluşmadan sonlandırıyor.