Yarenn24 Kızlar 29+4 üm sürekli ağlama isteği oluyor kendimi çok depresif hissediyorum benim gibi olan var mı ? Sizce hormonlardan mı kaynaklanıyor ? Kuran okuyorum gönlüm ferahlasın diye ama yine ağlıyorum ne yapacağım ben
iremarsln37 Yarenn24 aynıyım… 32+1 bende bir oğlum var 3 buçuk yaşında. Ona yetememe duygusu, hiç birşeye tahammülüm kalmaması vs sürekli en ufak şeye ağlıyorum gerçekten ruhen iyi degilim
Yarenn24 iremarsln37 benim ilk gebeliğim ama ufak bir olayda bile kendimi mutsuz depresif hissediyorum sürekli ağlıyorum başka yaptığım birsey yok off
GamzeeeYigittt Gayet normal hormonlar tavan😊😊 ben komik bir video izlerken kahkaha attım sonra bi anda ağlamaya başladım😁 hem ağlıyorum hemde noluyo be bana deyip tekrar ağladım. Annelik delilik 😁