Kızlar sırtımın üst kısmı kollarım hizasında kaburgam ağrımaya başladı ne yana dönsem faydası yok. Kemiklerim ağrıyor batma gibi değil. Yastık koydum , sıcak su torbası yaptım sağ sol yattım sırt üstü yattım asla hiçbir pozisyonda rahat değilim . Bugün markete gidip ufak tefek bir şeyler aldım taşıdım acaba o mu yaptı diye düşündüm ama çok ağır da değildi. Kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı bilmiyorum 🥹 23. Haftadayım, rahatlatıcı bi çözümü olan var mı