Nesy Merhaba 7 haftalık hamileyim ama karnım 3 aylık hamileler gibi şiş. Doktor normal şişkinlik olduğunu söyledi ama kilolu biri değilim ve bebek daha 7 haftalık bana anormal gibi geliyor. Benim gibi şişen var mı? Bilginiz var mı bu konu hakkında?
defnevedoruk Nesy normal canım, ilk hamileliğimdede olmuştu bundada oldu regl olamıyorsun doğal olarak vücut alışmaya çalışıyor
ozgesultan Nesy merhaba, sonraki surecte normale dondu mu acaba yoksa 3. - 4. aya gelince de yine normale gore siskin miydi? ben de ayni durumu yasiyorum 50 kiloyum ama karnim sis basindan beri 🥲
ozgesultan Nesy yaa az kalmis sizin 🥰 biz bebis diye gaz ve yemek sevmisiz o zaman… neyse duygusu gecmistir muhakkak 😂