Happy-melek1997 rota virüsüne karşı yaptırılıyor, o,ellikle okula kreşe başladığında rota virüsü sebebei ile kusma ishal olmaması için. Rota virüs, menenjit gibi bu aşılar özel aşılar, yani devlet karşılamıyor, kendiniz paralı alıp yatiriyorsunuz. Ben hem rota virüs hem de menenjit yaptırdım, doktorumuzun önerisi ile ilk dozunu üçüncü ayda yaptirdik, ikinci dozlarini 5. Ay olacak. Bazı doktorlar 2 ve 4. aylarda öneriyor. Rota ve menenjit aşılarını eczaneden kendim aldım, 7.400 TL civarı ücreti, sağlık ocağında ebe vuruyor alınan aşıları. Zaten rota ağızdan damla şeklinde oluyor. Tavsiye ederim mutlaka yaptırılmalı bence.