Kızlar dün beta verdim 127 çıktı pazar gece saat 12 gibi kahverengi lekeneme başladı hala devam ediyor ama az az bazen geliyor bazen gelmiyor bu neyin nesi yerleşme ise şimdiye kadar kesilmesi gerekir miydi yoksa ne zaman kesilmesi lazım kesilmezse nolacak bel ağrısı ve arada sağ kasık ağrısından başka bir şey de yok lütfen bu durumu yaşayanlar bakabilir mi çok korkuyorum bir kere kimyasal gebelik geçirdim ama ilk kez lekelenme oluyor