Ozgezfroglu Çatı muayenesinden kaç gün sonra nişanı gelen oldu ? Dün gece tuvaletten kalkarken kahverengi sulu akinti geldi 15 kasımda cati muayenesi oldum 11 gün sonrasi böyle bi durum nişan mı eminde olamadim ilk gebeligim cunku
betul1- Ozgezfroglu merhaba muhtemel nişandır cünkü muayene den hemen dobra da üç gün gelebilir demişti doktorum sizinki muhtemelen nişan
Anneyimmmben Ozgezfroglu benim muayenede gelmedi suyum geldi sandım gece ebe catima baktı eve gittim nişanim geldi ertesi gün suni ile dogurdum
zge13 Ozgezfroglu 11 gün sonra olduysa çatı muayenesinden dolayı değildir aynı gün ya da ertesi günü olmuş olsa çatıdan olabilirdi
Amanbedunya Benim 2. Gebelk ama ilkinde çatı muayenesi olmadm bunda da haftaya olucak bilmiyorum o yüzden. Bende bekleyeym 🙌🏻
Ruhummavi Ben çatı muayenesini bugün oldum. Olduğumdan beri pembe kanamam var aralıklarla doktorum olur demişti. Sanırım benim nişanım muayene de gelmiş olabilir dedim bende hemşiremde büyük ihtimal nişanı bozdu dedi.