Pnarolgn 20 aylık bebeğin anne baba ile yatması zaten yanlıs, bence yavaş yavaş odasını ayırmaya başlayın belki önce yanınızda beşiğinde yatirararak, sonra onun odasında siz de yatarak filan kademeli şekilde alıştırmanız gerekebilir. Sizinle yatmayınca, sorununuz da çözülecektir zaten.