Kemal beyden memnunum diyenleri hayretle okuyorum. Ya hiç doktor ilgisi görmemişsiniz yada banamı anormal geldi bilmiyorum. Herkes suratsız diyip duruyordu bugün bi kontrole gideyim dedim adam asla cevap vermiyor surat 5 karış masada 5 kg süt ne alakaysa hemşire yok muayene totalde 3 dk sürdü şaka gibi 😂