Esraaa_06 Asu1 oyyy var gibi canım ama emin olmak için yarın bi kan vermelisin bence inşallah vardır dualarım seninle 💕🙏♥️
Asu1 BesteYetik yaaa içime su serptiniz❤️ inşallah vardır beta vermeye korkuyorum yine negatifi görürüm diye
BesteYetik Asu1 5-10 dk doğru zamanlama kesinlikle var olmasa asla silik bile olmazdi. Sans getirsin size 🙏
BesteYetik Asu1 hiç korkmayin en güvenilir test oldugunu çok iyi bildigim ve tecrübe ettigim icjn bu kadar emin konusuyorum😊
DenizimD Canım var hiç gebelik olmazsa ne kadar beklersen bekle hiç çıkmazdı zaten hayırlısı olsun çok güzel haberler alman dileğiyle inşallah
seymdmr Asu1 bence yarin hemen verin benim yumutlama günümden sonraki gün tesadüf kan verdim haberim yoktu cunki hep yumutlamadan sonra 1 hafta sonra olur diye bekledim kan değerim 31.8 çıktı 2 gün sonra 114 yükseldi sonra 480 oldu 2 gün araliklarla
Yaprakunallar Kızlar benim bat 28 öğlen 3 gibi test yaptım simdi fotosunu çektim kuruma çizgisi sanırım beyaz gölge var
Asu1 Yaprakunallar testler hakkında çok bilgim yok benim 10. Dakika da çıktı ben bile kuruma çizgisi mi acaba diye şüpheye düştüm 😬